Társasházkezelés-Könyvelés-Szoftverfejlesztés-Webes megjelenés-Rendszerfelügyelet

Társasházkezelés, közös-képviselet

Cégünk már több mint 16 éve foglalkozik társasházak kezelésével, közös képviselet ellátásával. A  törvényi előírásoknak megfelelő szakmai képesítéssel, építészmérnöki,  jogi, műszaki, informatikai, könyvelői (regisztrált mérlegképes) és szaktanácsadói háttérrel.
Az alábbiakban felsoroljuk, hogy milyen szolgáltatásokat nyújtunk megbízóinknak. A lista nem teljes és nem minősül ajánlatnak, azt minden egyes társasházra egyedileg alakítjuk ki, az aktuális feladatoknak megfelelően.
A megállapodás szerinti feladatokat  Megbízási Szerződésben  rögzítjük.
Általános ajánlatunk  társasház kezelésére, közös képviselet ellátására a következőket tartalmazza:

 

1. Közös képviselet ellátása:

  • közgyűlések összehívása, levezetése, éves tulajdonosi elszámolás elkészítése
  • következő évi költségvetés megtervezése
  • számlák ellenőrzése, kifizetése
  • közös helyiségek takarításának megszervezése
  • hóeltakarítás, csúszásmentesítés megszervezése
  • a társasház műszaki állapotának felmérése (megfelelő szakemberek bevonásával)az állagmegóvási ill. felújítási munkák pályáztatása és ellenőrzése
  • társasházak működésével kapcsolatos pályázatok figyelemmel kísérése
  • pályázati anyagok elkészítése
  • banki kapcsolat, mely elősegíti az esetleges hiteligényléseket, számlavezetést, betétek elhelyezését ( külön díjazás nélkül )
  • közgazdász, pénzügyi szakember közreműködése a gazdasági tevékenységben ( külön díjazás nélkül )

2. Teljes-körű könyvelési szolgáltatás :

könyvelést  erre a célra szolgáló,  saját fejlesztésű  szoftverünkkel végezzük. A Tház-SofT SQL – melyet több mint 15 éves tapasztalat alapján készítettünk és megfelel a legújabb társasházi törvényi előírásoknak is. Országosan jelenleg több mint  90 ezer albetétet kezelnek  programunkkal. Megtekinthető, illetve demó letölthető (rövid ingyenes regisztráció után) : down

 

  • a társasház bevételeinek, kiadásainak könyvelése
  • analitikus kimutatások
  • pénztár kezelés
  • havi beszámoló a ház gazdálkodásáról  (Interneten megtekinthető)
  • éves beszámoló
  • következő évi költségvetési terv elkészítése
  • egyenleg-közlök, fizetési felszólítások
  • rendszeres kimutatások küldése (akár e-mailben is, pl. a számvizsgáló bizottság részére)
  • regisztrált mérlegképes könyvelő felügyeli könyvelésünket

Megtörténtek az első független könyvvizsgálatok (a társasházi törvény előírásának megfelelően) az általunk kezelt házaknál és a szoftverünkkel kezelt más társasházaknál. Minden esetben pozitív visszajelzést kaptunk úgy a mi munkánkkal mint a Thaz-SofT SQL szoftverünkkel kapcsolatba.
Könyvelésünket mérlegképes regisztrál könyvelő felügyeli, ellenőrzi, társasház mérlegét bevallásait  készíti.

Web modulunk a társasház könyvelésének teljes-körű ellátása mellet olyan, -ma még nem mindennapos- szolgáltatást nyújt, hogy a tulajdonosok Interneten keresztül is megnézhetik a saját egyenlegükkel illetve a Társasház pénzügyeivel kapcsolatos információkat.
A szoftver elkészíti a szükséges listákat, kimutatásokat, elszámolásokat ( vízórák, egyedi hőmennyiség mérők stb. ), mely a naprakész és pontos munkát garantálja.

Nézze meg bemutatónkat it: WEB kimutatás
Felhasználó név: teszt Jelszó: teszt
Közgyűlésmodulunk segít  a közgyűlésék gyors, pontos levezetésében vonalkódos tulajdonosi kártyák segítségével. 
Beszámoló és tervkészítő modulunk
, garantálja számszakilag helyes a könyvelési adatokra épülő éves beszámoló és költségvetési terv elkészítését.
Gondnoki és műszaki modulunk, a társasház hibabejelentéseinek rögzítését, nyomon követését végzi.

3. Számítástechnikai szolgáltatás:

  • Külön költség nélkül, cégünk teljes számítástechnikai infrastruktúrája, szakmai tudása  (informatikus szakember)  rendelkezésükre áll. A társasháznak jelentős költségmegtakarítást jelent. Igény szerint kialakítjuk és üzemeltetjük a társasház honlapját, ahol a tulajdonosok megtalálhatják a társasházzal kapcsolatos legfontosabb információkat: saját egyenlegkimutatásukat, a társasház könyvelésének analitikus kimutatását, mérőóra adatok és állások, közgyűlési határozatok, és egyéb a közgyűlés által kért és elfogadott információk. Természetesen az oldalon található információkhoz csak regisztráció (beazonosítás) után lehet hozzáférni az Önök személyes és a társasház közös  adatainak védelme miatt.

4. Jogi képviselet:

Cégünk két ügyvédi irodával is kapcsolatban áll, amely az alábbi szolgáltatásokat végzi:

  • a társasház jogi helyzetének átvilágítása
  • szervezeti, működési szabályzat elkészítése
  • hatóságokkal, harmadik személlyel szembeni képviselet
  • közös ktg. beszedése, optimális felhasználásának biztosítása
  • tartósan nem fizető tulajdonosokkal szemben elektronikus fizetés meghagyás, jelzálog bejegyzés

5. Pénzügyek

  • Cégünk Közgazdász tagjának sok éves pénzügyi gyakorlata, tapasztalata garantálja, hogy az Önök Társasházának pénzügyei a legjobb kezekben legyen külön költség nélkül (a vállalási árunk tartalmazza)
  • Javaslat megtakarítások képzésére,hitelügyintézés

6. Műszaki ügyek

  • Műszaki állapot felmérés
  • Időszakos ellenőrzések elvégeztetése (tűzrendészet, érintésvédelem, lift stb.)
  • Hibaelhárítással kapcsolatos munkák szervezése, ellenőrzése (régi megbízható vállalkozók bevonásával)
  • Felújítási, karbantartási munkák tervezése, ütemezése (pályázati lehetőségek figyelése)
  • 24 órás telefonos ügyelet a halaszthatatlan hibák elhárítására.

7. Pályázatok

  • Pályázatok figyelése, előkészítése
  • A munkák folyamatos nyomon-követése
  • Az elvégzett munkák átvétele (ha kell megfelelő szakemberek bevonásával)

Több sikeres pályázatunk volt az elmúlt években  tetőszigetelés, liftfelújítás, panel illetve hagyományos építésű házakban.  Legfrissebb munkánk a Zemplén Gy. 3-8 Társasház panel pályázatának előkészítése és határidőre történő hiánytalan benyújtása volt (hiánypótlás nélkül befogadták), majd 2011-ben elfogadták és 166 millió Ft állami támogatást nyertünk.
Cégünk szerződéses viszonyban áll több céggel és vállalkozóval is a sürgős feladatok gyors (szükség esetén hétvégén, ünnepnapokon is) , szakszerű megoldása érdekében. Csak a hibátlanul elvégzett és átvett munka kerül kifizetésre (melyet a sokéves együttműködési tapasztalat garantál).

 

Díjazás

  • A fenti feladatok ellátását  albetétenként 1300 Ft + ÁFA /hó áron  vállaljuk.
  • 20 albetét alatti társasházaknak speciális ajánlat
  • 100 albetét feletti társasházaknak speciális ajánlat

Ajánlatunk tartalmazza a társasház működésével kapcsolatos egyéb tevékenységek szervezését, irányítását (takarítás, gondnoki feladatok) külső vállalkozók bevonásával. Meglevő kapcsolatainkon keresztül (ami a takarítástól az ügyvédi, közjegyzői közreműködésig minden területet érint ) igyekszünk a társasház minden problémájára hathatós megoldást találni.
Cégünk közel 10 millió forint értékhatárig társasházkezelés kockázati felelősség biztosítással is rendelkezik.

REFERENCIA

Referencia házunk a Zemplén Gy. u. 3-8 Társasház, melyet már több mint 16 éve mi kezelünk. Az elmúlt időszakban sok kisebb-nagyobb felújítást, korszerűsítést végeztünk el. Néhány a teljesség igénye nélkül:

  • tető szigetelés
  • lift felújítás (pályázat)
  • parkosítás (pályázat)
  • lépcsőház felújítás, festés
  • levélszekrények cseréje
  • szemétledobók megszüntetése
  • szelektív hulladékgyűjtés
  • szennyvíz alapvezeték cseréje
  • alapító okirat módosítás (192 albetétre lakás értékesítés miatt)
  • ZBR pályázat (2009)
  • Teljes panel program kivitelezés (2011)
  • Világítás korszerűsítés (2012)

Hadrianus 5 Társasház

EU által támogatott panel program előkészítése, elindítása, fűtéskorszerűsítés, nyílászáró csere (2014).
Homlokzat szigetelés, átadás 2015 III. n.év

 

Az alábbi képek ez utóbbi munkánkról magukért beszélnek.

Ha Ön is szeretne ilyen házban élni, keressen minket. Mi segítünk benne, egy lehetőséget adunk de Önöknek kell dönteni, élni vele.

P.Color Kft.1039. Budapest, Zemplén Gy. u. 5.
Tel./Fax: +361 243-5466  +361 454-0659

Ajánlatkérés társasházkezelésre
Megosztás itt: