Egy társasház életében a mindennapi ügyek intézése összetett feladat és komoly odafigyelést kíván. A társasházkezelés , közös képviselet ellátása alapvetően több ember összehangolt munkájának az eredménye és több feladatkör között oszlanak meg a napi feladatok. Melyek ezek a feladatkörök?
A társasházi gondnok az az ember, aki általában az adott társasházban lakik és ismeri az épületet kívül-belül. A gondnok tudja, hol lehet áramtalanítani, hol találhatók a főkapcsolók, a gáz-és villanybiztosítékok. Feladata az órák leolvasása, a házirend betartatása.
A házfelügyelő, az a személy, aki a ház takarítását intézi, bizonyos esetekben a főbejárat zárásáért és nyitásáért felel. Hatásköre kisebb, mint a gondnoké, de ugyanúgy ismernie kell az épületet, mint a gondnoknak.
Végül a közös képviselő, vagy más néven a társasházkezelő, aki az előző két munkakör felett áll. Ismernie kell a társasház alaprajzát, annak állapotát, a különböző rendszereket. Hatásköre kiterjed arra is, hogy szerződéseket köthet, megbízásokat tehet, tárgyalhat a társasházat érintő ügyekben. Foglalkozik az alkalmazottakkal, a pénzügyekkel is.
Ezeket az összetett feladatokat ma már olyan, külön erre a feladatkörre szakosodott szolgáltatóktól is megkaphatja, mint amilyenek mi vagyunk. Vegye fel velünk a kapcsolatot és bízza ránk a társasházkezelést!