Társasházkezelés

Társasházkezelés, közös-képviselet

Cégünk 1999 óta foglalkozik társasházak kezelésével, közös képviselet ellátásával. A  törvényi előírásoknak megfelelő szakmai képesítéssel, építészmérnöki,  jogi, műszaki, informatikai, könyvelői (regisztrált mérlegképes) és szaktanácsadói háttérrel.
Az alábbiakban felsoroljuk, hogy milyen szolgáltatásokat nyújtunk megbízóinknak. A lista nem teljes és nem minősül ajánlatnak, azt minden egyes társasházra egyedileg alakítjuk ki, az aktuális feladatoknak megfelelően.
A megállapodás szerinti feladatokat  Megbízási Szerződésben  rögzítjük.
Általános ajánlatunk  társasház kezelésére, közös képviselet ellátására a következőket tartalmazza:

1. Közös képviselet ellátása:

  • közgyűlések összehívása, levezetése, éves tulajdonosi elszámolás elkészítése
  • következő évi költségvetés megtervezése
  • számlák ellenőrzése, kifizetése
  • munkáltatói jogokat gyakorolja
  • banki kapcsolat, mely elősegíti az esetleges hiteligényléseket, számlavezetést, betétek elhelyezését ( külön díjazás nélkül )

2. Társasházkezelői tevékenység:

  • társasházak működésével kapcsolatos pályázatok figyelemmel kísérése
  • közös helyiségek takarításának megszervezése
  • hóeltakarítás, csúszásmentesítés megszervezése
  • a társasház műszaki állapotának felmérése (megfelelő szakemberek bevonásával)az állagmegóvási ill. felújítási munkák pályáztatása és ellenőrzése

3. Teljes-körű könyvelési szolgáltatás :

könyvelést  erre a célra szolgáló,  saját fejlesztésű  szoftverünkkel végezzük. A Tház-SofT SQL – melyet több mint 20 éves tapasztalat alapján készítettünk és megfelel a legújabb társasházi törvényi előírásoknak is. Országosan jelenleg közel 100 ezer albetétet kezelnek  programunkkal. Megtekinthető, illetve demó letölthető (rövid ingyenes regisztráció után) :

  • a társasház bevételeinek, kiadásainak könyvelése
  • analitikus kimutatások
  • pénztár kezelés
  • havi beszámoló a ház gazdálkodásáról  (Interneten megtekinthető)
  • éves beszámoló
  • következő évi költségvetési terv elkészítése
  • egyenleg-közlök, fizetési felszólítások
  • rendszeres kimutatások küldése (akár e-mailben is, pl. a számvizsgáló bizottság részére)
  • regisztrált mérlegképes könyvelő felügyeli könyvelésünket

Megtörténtek az első független könyvvizsgálatok (a társasházi törvény előírásának megfelelően) az általunk kezelt házaknál és a szoftverünkkel kezelt más társasházaknál. Minden esetben pozitív visszajelzést kaptunk úgy a mi munkánkkal mint a Thaz-SofT SQL szoftverünkkel kapcsolatba.
Könyvelésünket mérlegképes regisztrál könyvelő felügyeli, ellenőrzi, társasház mérlegét bevallásait  készíti.

Web modulunk a társasház könyvelésének teljes-körű ellátása mellet olyan, -ma még nem mindennapos- szolgáltatást nyújt, hogy a tulajdonosok Interneten keresztül is megnézhetik a saját egyenlegükkel illetve a Társasház pénzügyeivel kapcsolatos információkat.
A szoftver elkészíti a szükséges listákat, kimutatásokat, elszámolásokat ( vízórák, egyedi hőmennyiség mérők stb. ), mely a naprakész és pontos munkát garantálja.

Nézze meg bemutatónkat it: WEB kimutatás
Felhasználó név: teszt Jelszó: teszt
Közgyűlésmodulunk segít  a közgyűlésék gyors, pontos levezetésében vonalkódos tulajdonosi kártyák segítségével. 
Beszámoló és tervkészítő modulunk
, garantálja számszakilag helyes a könyvelési adatokra épülő éves beszámoló és költségvetési terv elkészítését.
Gondnoki és műszaki modulunk, a társasház hibabejelentéseinek rögzítését, nyomon követését végzi.

4. Számítástechnikai szolgáltatás:

  • Külön költség nélkül, cégünk teljes számítástechnikai infrastruktúrája, szakmai tudása  (informatikus szakember)  rendelkezésükre áll. A társasháznak jelentős költségmegtakarítást jelent. Igény szerint kialakítjuk és üzemeltetjük a társasház honlapját, ahol a tulajdonosok megtalálhatják a társasházzal kapcsolatos legfontosabb információkat: saját egyenlegkimutatásukat, a társasház könyvelésének analitikus kimutatását, mérőóra adatok és állások, közgyűlési határozatok, és egyéb a közgyűlés által kért és elfogadott információk. Természetesen az oldalon található információkhoz csak regisztráció (beazonosítás) után lehet hozzáférni az Önök személyes és a társasház közös  adatainak védelme miatt.

5. Jogi képviselet:

Cégünk két ügyvédi irodával is kapcsolatban áll, amely az alábbi szolgáltatásokat végzi:

  • a társasház jogi helyzetének átvilágítása
  • szervezeti, működési szabályzat elkészítése
  • hatóságokkal, harmadik személlyel szembeni képviselet
  • közös ktg. beszedése, optimális felhasználásának biztosítása
  • tartósan nem fizető tulajdonosokkal szemben elektronikus fizetés meghagyás, jelzálog bejegyzés

6. Pénzügyek

  • Cégünk pénzügyi partneri sok éves pénzügyi gyakorlata, tapasztalata garantálja, hogy az Önök Társasházának pénzügyei a legjobb kezekben legyen.
  • Javaslat megtakarítások képzésére,hitelügyintézés meglévő hitelintézeti kapcsolatainkon keresztül.

7. Műszaki ügyek

  • Műszaki állapot felmérés
  • Időszakos ellenőrzések elvégeztetése (tűzrendészet, érintésvédelem, lift stb. – szakirányú vállalkozókkal)
  • Hibaelhárítással kapcsolatos munkák szervezése (régi megbízható vállalkozók bevonásával)
  • Felújítási, karbantartási munkák tervezése, ütemezése (pályázati lehetőségek figyelése)
  • 24 órás telefonos ügyelet a halaszthatatlan hibák elhárítására.

8. Pályázatok

  • Pályázatok figyelése, előkészítése megfelelő képzettségű szakemberek bevonásával.
  • A munkák folyamatos nyomon-követése
  • Az elvégzett munkák átvételének szervezése (ha kell megfelelő szakemberek bevonásával)

Több sikeres pályázatunk volt az elmúlt években  tetőszigetelés, liftfelújítás, panel illetve hagyományos építésű házakban.  Legfrissebb munkánk a Zemplén Gy. 3-8 Társasház panel pályázatának előkészítése és határidőre történő hiánytalan benyújtása volt (hiánypótlás nélkül befogadták), majd 2011-ben elfogadták és 166 millió Ft állami támogatást nyertünk.
Cégünk szerződéses viszonyban áll több céggel és vállalkozóval is a sürgős feladatok gyors (szükség esetén hétvégén, ünnepnapokon is) , szakszerű megoldása érdekében. Csak a hibátlanul elvégzett és átvett munka kerül kifizetésre (melyet a sokéves együttműködési tapasztalat garantál).

Díjazás

  • A fenti feladatok ellátását  albetétenként (lakás, üzlet, iroda) 2 000 Ft + ÁFA /hó áron  vállaljuk,  garázsra, teremgarázs beállóra 50%, tárolóra 75% kedvezményt adunk. A képviseleti díjat minden év elején a KSH által közzétett infláció mértékével emeljük.
  • 20 albetét alatti társasházaknak 40 000 Ft + ÁFA/hó
  • Alkalmazottak esetén bérszámfejtés, bevallások elkészítése 5 000 Ft + ÁFA /fő/hó
  • Egyedi megállapodás és díjazás kérdése a rendszeres, nem éves mérőórák leolvasása és kiértékelése, terhelése a tulajdonosok részére
  • Pályázatok, felújítások kezelése – nincs plusz költsége
  • Lakóparkok, kertes társasházak, egyéb szerződésben rögzített feladatok (játszótér üzemeltetés, távfelügyelet, stb.) – egyedi megállapodás
  • Amennyiben rendkívüli közgyűlés összehívását nem a közös képviselő kezdeményezi (tulajdonosok 10%-a)akkor a közgyűlés első órája utána 20.000,- Ft+ÁFA, ezt követően óránként 10.000,- Ft +ÁFA külön díjazást számítunk fel.
  • Egyedi megállapodás szükséges a visszamenőleges könyvelés ellenőrzésére, jóváhagyott tételek újraszámolására, módosítására.

Ajánlatunk tartalmazza a társasház működésével kapcsolatos egyéb tevékenységek szervezését, irányítását (takarítás, gondnoki feladatok) külső vállalkozók bevonásával. Nem tartalmazza az alkalmazottak utáni bérszámfejtéssel, bevallások elkészítésével kapcsolatos költségeket illetve a fent részletezett feladatok ellátását.
Meglevő kapcsolatainkon keresztül (ami a takarítástól az ügyvédi, közjegyzői közreműködésig minden területet érint ) igyekszünk a társasház minden problémájára hathatós megoldást találni.
Cégünk 10 millió forint értékhatárig társasházkezelés kockázati felelősség biztosítással is rendelkezik.

REFERENCIA

Referencia házunk a Zemplén Gy. u. 3-8 Társasház, melyet 1999 óta mi kezelünk. Az elmúlt időszakban sok kisebb-nagyobb felújítást, korszerűsítést végeztünk el. Néhány a teljesség igénye nélkül:

  • tető szigetelés
  • lift felújítás (pályázat)
  • parkosítás (pályázat)
  • lépcsőház felújítás, festés
  • levélszekrények cseréje
  • szemétledobók megszüntetése
  • szelektív hulladékgyűjtés
  • szennyvíz alapvezeték cseréje
  • alapító okirat módosítás (192 albetétre lakás értékesítés miatt)
  • ZBR pályázat (2009)
  • Teljes panel program kivitelezés (2011) – 90M állami támogatással
  • Világítás korszerűsítés (2012)
  • Energetikai felújítások, három pályázat (2019), vissza nem térítendő Önkormányzati támogatással
  • Gépészeti felújítások pályázat (2022), vissza nem térítendő Önkormányzati támogatással

Hadrianus 5 Társasház

EU által támogatott panel program előkészítése, elindítása, fűtés korszerűsítés, nyílászáró csere (2014).
Homlokzat szigetelés, átadás 2015 III. n.év

Frankhegy u. 7-12 Társasház

2019-ben energetikai pályázatra több mint 600e Ft vissza nem térítendő Önkormányzati támogatás

Törökugrató 18-26 Társasház

2019-ben energetikai pályázatra több mint 500e Ft vissza nem térítendő Önkormányzati támogatás

Törökugrató 8-16 Társasház

2022-ben gépészeti felújításra 1.600.000 Ft vissza nem térítendő Önkormányzati támogatás

Frankhegy u. 7-12 Társasház

2024-ben tetőszigetelés pályázatra 1.979.648 Ft vissza nem térítendő Önkormányzati támogatás

P.Color Kft.1039. Budapest, Zemplén Gy. u. 5.
Tel./Fax: +361 243-5466  +361 454-0659

Név*
E-mail cím*
Telefonszám*
Albetét szám*
Megjegyzés
Biztonsági kód
*
 
 

 

Megosztás itt:
error: Védett tartalom !!