Társasházkezelés, közös-képviselet
Cégünk 1999 óta foglalkozik társasházak kezelésével, közös képviselet ellátásával. A törvényi előírásoknak megfelelő szakmai képesítéssel, építészmérnöki, jogi, műszaki, informatikai, könyvelői (regisztrált mérlegképes) és szaktanácsadói háttérrel.
Az alábbiakban felsoroljuk, hogy milyen szolgáltatásokat nyújtunk megbízóinknak. A lista nem teljes és nem minősül ajánlatnak, azt minden egyes társasházra egyedileg alakítjuk ki, az aktuális feladatoknak megfelelően.
A megállapodás szerinti feladatokat Megbízási Szerződésben rögzítjük. Általános ajánlatunk társasház kezelésére, közös képviselet ellátására a következőket tartalmazza:
1. Közös képviselet ellátása:
- közgyűlések összehívása, levezetése, éves tulajdonosi elszámolás elkészítése
- következő évi költségvetés megtervezése
- számlák ellenőrzése, kifizetése
- munkáltatói jogokat gyakorolja
- banki kapcsolat, mely elősegíti az esetleges hiteligényléseket, számlavezetést, betétek elhelyezését ( külön díjazás nélkül )
2. Társasházkezelői tevékenység:
- társasházak működésével kapcsolatos pályázatok figyelemmel kísérése
- közös helyiségek takarításának megszervezése
- hóeltakarítás, csúszásmentesítés megszervezése
- a társasház műszaki állapotának felmérése (megfelelő szakemberek bevonásával)az állagmegóvási ill. felújítási munkák pályáztatása és ellenőrzése
3. Teljes-körű könyvelési szolgáltatás :
könyvelést erre a célra szolgáló, saját fejlesztésű szoftverünkkel végezzük. A Tház-SofT SQL – melyet több mint 20 éves tapasztalat alapján készítettünk és megfelel a legújabb társasházi törvényi előírásoknak is. Országosan jelenleg közel 100 ezer albetétet kezelnek programunkkal. Megtekinthető, illetve demó letölthető (rövid ingyenes regisztráció után) :
- a társasház bevételeinek, kiadásainak könyvelése
- analitikus kimutatások
- pénztár kezelés
- havi beszámoló a ház gazdálkodásáról (Interneten megtekinthető)
- éves beszámoló
- következő évi költségvetési terv elkészítése
- egyenleg-közlök, fizetési felszólítások
- rendszeres kimutatások küldése (akár e-mailben is, pl. a számvizsgáló bizottság részére)
- regisztrált mérlegképes könyvelő felügyeli könyvelésünket
Megtörténtek az első független könyvvizsgálatok (a társasházi törvény előírásának megfelelően) az általunk kezelt házaknál és a szoftverünkkel kezelt más társasházaknál. Minden esetben pozitív visszajelzést kaptunk úgy a mi munkánkkal mint a Thaz-SofT SQL szoftverünkkel kapcsolatba.
Könyvelésünket mérlegképes regisztrál könyvelő felügyeli, ellenőrzi, társasház mérlegét bevallásait készíti.
Web modulunk a társasház könyvelésének teljes-körű ellátása mellet olyan, -ma még nem mindennapos- szolgáltatást nyújt, hogy a tulajdonosok Interneten keresztül is megnézhetik a saját egyenlegükkel illetve a Társasház pénzügyeivel kapcsolatos információkat.
A szoftver elkészíti a szükséges listákat, kimutatásokat, elszámolásokat ( vízórák, egyedi hőmennyiség mérők stb. ), mely a naprakész és pontos munkát garantálja.
Nézze meg bemutatónkat it: WEB kimutatás
Felhasználó név: teszt Jelszó: teszt
Közgyűlésmodulunk segít a közgyűlésék gyors, pontos levezetésében vonalkódos tulajdonosi kártyák segítségével.
Beszámoló és tervkészítő modulunk, garantálja számszakilag helyes a könyvelési adatokra épülő éves beszámoló és költségvetési terv elkészítését.
Gondnoki és műszaki modulunk, a társasház hibabejelentéseinek rögzítését, nyomon követését végzi.
4. Számítástechnikai szolgáltatás:
- Külön költség nélkül, cégünk teljes számítástechnikai infrastruktúrája, szakmai tudása (informatikus szakember) rendelkezésükre áll. A társasháznak jelentős költségmegtakarítást jelent. Igény szerint kialakítjuk és üzemeltetjük a társasház honlapját, ahol a tulajdonosok megtalálhatják a társasházzal kapcsolatos legfontosabb információkat: saját egyenlegkimutatásukat, a társasház könyvelésének analitikus kimutatását, mérőóra adatok és állások, közgyűlési határozatok, és egyéb a közgyűlés által kért és elfogadott információk. Természetesen az oldalon található információkhoz csak regisztráció (beazonosítás) után lehet hozzáférni az Önök személyes és a társasház közös adatainak védelme miatt.
5. Jogi képviselet:
Cégünk két ügyvédi irodával is kapcsolatban áll, amely az alábbi szolgáltatásokat végzi:
- a társasház jogi helyzetének átvilágítása
- szervezeti, működési szabályzat elkészítése
- hatóságokkal, harmadik személlyel szembeni képviselet
- közös ktg. beszedése, optimális felhasználásának biztosítása
- tartósan nem fizető tulajdonosokkal szemben elektronikus fizetés meghagyás, jelzálog bejegyzés
6. Pénzügyek
- Cégünk pénzügyi partneri sok éves pénzügyi gyakorlata, tapasztalata garantálja, hogy az Önök Társasházának pénzügyei a legjobb kezekben legyen.
- Javaslat megtakarítások képzésére,hitelügyintézés meglévő hitelintézeti kapcsolatainkon keresztül.
7. Műszaki ügyek
- Műszaki állapot felmérés
- Időszakos ellenőrzések elvégeztetése (tűzrendészet, érintésvédelem, lift stb. – szakirányú vállalkozókkal)
- Hibaelhárítással kapcsolatos munkák szervezése (régi megbízható vállalkozók bevonásával)
- Felújítási, karbantartási munkák tervezése, ütemezése (pályázati lehetőségek figyelése)
- 24 órás telefonos ügyelet a halaszthatatlan hibák elhárítására.
8. Pályázatok
- Pályázatok figyelése, előkészítése megfelelő képzettségű szakemberek bevonásával.
- A munkák folyamatos nyomon-követése
- Az elvégzett munkák átvételének szervezése (ha kell megfelelő szakemberek bevonásával)
Több sikeres pályázatunk volt az elmúlt években tetőszigetelés, liftfelújítás, panel illetve hagyományos építésű házakban. Legfrissebb munkánk a Zemplén Gy. 3-8 Társasház panel pályázatának előkészítése és határidőre történő hiánytalan benyújtása volt (hiánypótlás nélkül befogadták), majd 2011-ben elfogadták és 166 millió Ft állami támogatást nyertünk.
Cégünk szerződéses viszonyban áll több céggel és vállalkozóval is a sürgős feladatok gyors (szükség esetén hétvégén, ünnepnapokon is) , szakszerű megoldása érdekében. Csak a hibátlanul elvégzett és átvett munka kerül kifizetésre (melyet a sokéves együttműködési tapasztalat garantál).
Díjazás
- A fenti feladatok ellátását albetétenként (lakás, üzlet, iroda) 2 000 Ft + ÁFA /hó áron vállaljuk, garázsra, teremgarázs beállóra 50%, tárolóra 75% kedvezményt adunk. A képviseleti díjat minden év elején a KSH által közzétett infláció mértékével emeljük.
- 20 albetét alatti társasházaknak 40 000 Ft + ÁFA/hó
- Alkalmazottak esetén bérszámfejtés, bevallások elkészítése 5 000 Ft + ÁFA /fő/hó
- Egyedi megállapodás és díjazás kérdése a rendszeres, nem éves mérőórák leolvasása és kiértékelése, terhelése a tulajdonosok részére
- Pályázatok, felújítások kezelése – nincs plusz költsége
- Lakóparkok, kertes társasházak, egyéb szerződésben rögzített feladatok (játszótér üzemeltetés, távfelügyelet, stb.) – egyedi megállapodás
- Amennyiben rendkívüli közgyűlés összehívását nem a közös képviselő kezdeményezi (tulajdonosok 10%-a)akkor a közgyűlés első órája utána 20.000,- Ft+ÁFA, ezt követően óránként 10.000,- Ft +ÁFA külön díjazást számítunk fel.
- Egyedi megállapodás szükséges a visszamenőleges könyvelés ellenőrzésére, jóváhagyott tételek újraszámolására, módosítására.
Ajánlatunk tartalmazza a társasház működésével kapcsolatos egyéb tevékenységek szervezését, irányítását (takarítás, gondnoki feladatok) külső vállalkozók bevonásával. Nem tartalmazza az alkalmazottak utáni bérszámfejtéssel, bevallások elkészítésével kapcsolatos költségeket illetve a fent részletezett feladatok ellátását.
Meglevő kapcsolatainkon keresztül (ami a takarítástól az ügyvédi, közjegyzői közreműködésig minden területet érint ) igyekszünk a társasház minden problémájára hathatós megoldást találni.
Cégünk 10 millió forint értékhatárig társasházkezelés kockázati felelősség biztosítással is rendelkezik.
REFERENCIA
Referencia házunk a Zemplén Gy. u. 3-8 Társasház, melyet 1999 óta mi kezelünk. Az elmúlt időszakban sok kisebb-nagyobb felújítást, korszerűsítést végeztünk el. Néhány a teljesség igénye nélkül:
- tető szigetelés
- lift felújítás (pályázat)
- parkosítás (pályázat)
- lépcsőház felújítás, festés
- levélszekrények cseréje
- szemétledobók megszüntetése
- szelektív hulladékgyűjtés
- szennyvíz alapvezeték cseréje
- alapító okirat módosítás (192 albetétre lakás értékesítés miatt)
- ZBR pályázat (2009)
- Teljes panel program kivitelezés (2011) – 90M állami támogatással
- Világítás korszerűsítés (2012)
- Energetikai felújítások, három pályázat (2019), vissza nem térítendő Önkormányzati támogatással
- Gépészeti felújítások pályázat (2022), vissza nem térítendő Önkormányzati támogatással
Hadrianus 5 Társasház
EU által támogatott panel program előkészítése, elindítása, fűtés korszerűsítés, nyílászáró csere (2014).
Homlokzat szigetelés, átadás 2015 III. n.év
Frankhegy u. 7-12 Társasház
2019-ben energetikai pályázatra több mint 600e Ft vissza nem térítendő Önkormányzati támogatás
Törökugrató 18-26 Társasház
2019-ben energetikai pályázatra több mint 500e Ft vissza nem térítendő Önkormányzati támogatás
Törökugrató 8-16 Társasház
2022-ben gépészeti felújításra 1.600.000 Ft vissza nem térítendő Önkormányzati támogatás
Frankhegy u. 7-12 Társasház
2024-ben tetőszigetelés pályázatra 1.979.648 Ft vissza nem térítendő Önkormányzati támogatás
P.Color Kft.1039. Budapest, Zemplén Gy. u. 5.
Tel./Fax: +361 243-5466 +361 454-0659